ហ្វេសប៊ុកបើកដំណើរការទំព័រអនុស្សាវរីយ៍ថ្មីនៅលើឧបករណ៍ On this Day របស់ខ្លួនជាមួយនឹង 'មិត្តភក្ដិ' ការប្រមូលឡើងវិញប្រចាំខែនិងប្រកាសដែលអ្នកប្រហែលជាខកខាន។
Facebook launches new Memories page building off its On this Day tool, with 'friendversaries,' monthly recaps, and posts you may have missed
•កាលពីថ្ងៃចន្ទហ្វេសប៊ុកបានដាក់ចេញនូវ 'Memories' ថ្មីមួយសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ទូទាំង
ពិភពលោក
•វាអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់រំលឹកលើការប្រកាសចាស់ៗ គ្រាដែលមិត្តភក្តិបានធ្វើនៅថ្ងៃជាក់លាក់
ឧបករណ៍នេះត្រូវបានបង្កើតឡើងនៅលើទំព័រ 'On Today' របស់ហ្វេសប៊ុកដែលបានបើកដំណើរការ កាលពីប៉ុន្មានឆ្នាំមុន
•រួមបញ្ចូលការត្រួតពិនិត្យដើម្បីឱ្យអ្នកប្រើមើលឃើញវិជ្ជមានបន្ថែមទៀតនិងមិនអវិជ្ជមាន
By Annie Palmer For Dailymail.com
Published: 23:06 BST, 11 June 2018
Updated: 23:16 BST, 11 June 2018
ហ្វេសប៊ុកបានចាប់ផ្តើមផ្នែកថ្មីមួយនៅលើគេហទំព័ររបស់ខ្លួនដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើដើរចុះផ្លូវចងចាំ។
ហៅថា 'Memories' ផ្ទាំងនេះគឺជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃលក្ខណៈពិសេស 'On The Day' របស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វ ផ្សាយសង្គមដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងកាលពីប៉ុន្មានឆ្នាំមុន។
វាអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់មើលតាមរយះប្រកាសចាស់និងមាតិកាផ្សេងទៀតដែលបានបង្ហោះនៅលើហ្វេសប៊ុកកាលពីប៉ុន្មានឆ្នាំមុន។
ក្រុមហ៊ុននេះបាននិយាយថាការចងចាំនឹងចេញសម្រាប់គេហទំព័ររបស់ហ្វេសប៊ុកនិងកម្មវិធីដែលចាប់ផ្តើមពីថ្ងៃនេះ។
ដើម្បីចូលប្រើទំព័រថ្មីសូមចុចលើផ្ទាំង 'នៅថ្ងៃនេះ' នៅផ្នែកខាងឆ្វេងនៃគេហទំព័ររបស់ ហ្វេសប៊ុក ឬ នៅផ្នែកខាងស្តាំនៃកម្មវិធីទូរស័ព្ទ។
ទំព័រចងចាំត្រូវបានចែកចេញជាច្រើនប្រភេទ។
'នៅថ្ងៃនេះ' បង្ហាញ 'មាតិកាដែលអ្នកស្គាល់និងស្រលាញ់' ដូចជាបទចំរៀងចាស់ៗនិងព្រឹត្តិការណ៍ សំខាន់ៗពីកាលបរិច្ឆេទជាក់លាក់។
'មិត្តភក្តិបានផលិតនៅថ្ងៃនេះ' រួមបញ្ចូលទាំងបញ្ជីមិត្តភក្តិដែលបានធ្វើនៅថ្ងៃជាក់លាក់មួយរួម ជាមួយការបិទបាំងវីដេអូដែល 'អបអរសាទរមិត្តភក្តិរបស់អ្នក' ។
http://video.dailymail.co.uk/video/mol/2015/10/19/5849161849378785789/640x360_5849161849378785789.mp4 (Copy this to search in your internet)
អ្វីដែលអ្នកស្រាវជ្រាវជាច្រើននៅលើទំព័រ ហ្វេសប៊ុកបានរកឃើញថា "ការឆ្លុះបញ្ចាំងបែប នេះអាចមានឥទ្ធិពល វិជ្ជមានទៅលើអារម្មណ៍ របស់មនុស្ស និងសុខុមាលភាពទូទៅ" ។
ក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវបានរកឃើញថាមនុស្សចាប់ អារម្មណ៍នឹងការរំលឹកពីជីវិតសប្បាយដែលគួរ ឱ្យចាប់អារម្មណ៍និងជីវិតសំខាន់ៗ។
នោះហើយជាមូលហេតុដែលហ្វេសប៊ុកនិយាយថា វាដំណើរការដើម្បីបំពេញលក្ខណៈពិសេសដូច្នេះវា បង្ហាញ
នូវការចងចាំជាវិជ្ជមាននិងអវិជ្ជមានតិចជាង មុន។
ក្រុមហ៊ុននេះបានបញ្ចូលការត្រួតពិនិត្យនៅក្នុង ទំព័រការចងចាំដើម្បីអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើគ្រប់ គ្រង អ្វីដែលមាតិកាបង្ហាញនៅទីនោះ។
អ្នកគ្រប់គ្រងផលិតកម្មវិធីហ្វេសប៊ុកលោក Oren Hod បានសរសេរនៅក្នុងប្លក់មួយថា "យើងដឹង ថាការចងចាំមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួនខ្លាំងណាស់ ហើយវាមិនវិជ្ជមានទាំងស្រុងនោះទេ" ។
យើងព្យាយាមស្ដាប់មតិយោបល់និងរចនា លក្ខណៈពិសេសទាំងនេះដើម្បីឱ្យពួកគេគិតនិង ផ្តល់ ជូនប្រជាជននូវការគ្រប់គ្រងត្រឹមត្រូវដែល ងាយស្រួលប្រើ។
លោក Hod បានបន្ថែមថា "យើងខិតខំដើម្បី ធានាថាយើងចាត់ទុក មាតិកាជាផ្នែកមួយ នៃ បទពិសោធន៍ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់បុគ្គលម្នាក់ៗហើយ អរគុណដល់មនុស្សដែលបានចូលរួមជាមួយយើង ក្នុងរយៈពេលបីឆ្នាំមកនេះ" ។
ទោះបីជាអ្នកប្រើប្រាស់ Twitterម្នាក់បានចង្អុល បង្ហាញថាក្បួនដោះស្រាយចងចាំរបស់ហ្វេសប៊ុក មិនទាន់ល្អឥតខ្ចោះនៅឡើយទេ។
លក្ខណៈពិសេសនៃការចងចាំរបស់ហ្វេសប៊ុក ក៏ជាការប៉ុនប៉ងមួយផ្សេងទៀតនៅលើវេបសាយដើម្
បីផ្តោតលើពេលវេលាដែលបានចំណាយនៅលើគេហទំព័រ។
ថ្មីៗនេះក្រុមហ៊ុននេះបានធ្វើការសិក្សាមួយដែលរកឃើញថាការរកមើលអកម្មនៅលើគេហទំព័រអាច
ធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់សុភមង្គលរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។
សកម្មភាពផ្សេងទៀតដូចជាការផ្ញើសារជាមួយមិត្តភ័ក្តរបស់អ្នកទំនងជាមានឥទ្ធិពលវិជ្ជមានដល់អ្នក
ប្រើ។
ការផ្លាស់ប្តូរនេះបានកើតឡើងខណៈដែលហ្វេសប៊ុកបានធ្វើការផងដែរដើម្បីផ្តល់អាទិភាពលើការ
ប្រកាសពីគ្រួសារនិងមិត្តភក្តិជំនួសឱ្យការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិងវីដេអូដូចជាវាបានធ្វើពីមុន។
http://video.dailymail.co.uk/preview/mol/2017/12/15/2886526655948801257/636x382_MP4_2886526655948801257.mp4 (Copy this to search in your internet)
របៀបដែល FACEBOOK បានផ្លាស់ប្តូរវិធីវាមានអាទិភាពក្នុងការផ្តល់ព័ត៌មាននៅក្នុងព័ត៌មាន
របស់អ្នក?
រហូតដល់ខែមករាឆ្នាំ 2009 ហ្វេសប៊ុកបានផ្តល់អាទិភាពដល់សម្ភារៈដែលក្បួនរបស់វាគិតថាមនុស្ស
អាចចូលរួមជាមួយមតិយោបល់ "ចូលចិត្ត" ឬវិធីផ្សេងៗទៀតដើម្បីបង្ហាញការចាប់អារម្មណ៍។
ប៉ុន្តែលោក Mark Zuckerberg ស្ថាបនិកវ័យ 33ឆ្នាំបាននិយាយកាលពីដើមឆ្នាំនេះថាលោកចង់ផ្លាស់ប្តូរ
ការយកចិត្តទុកដាក់ដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់អោយមាន "ទំនាក់ទំនងសង្គមកាន់តែមាន
អត្ថន័យ" ។
ការផ្លាស់ប្តូរនេះបានធ្វើតាមសេចក្តីសម្រេចរបស់ខ្លួនក្នុងឆ្នាំ 2018 ដើម្បីជួសជុលទីតាំង។
វាក៏ជាការឆ្លើយតបទៅនឹងការរិះគន់ផងដែរថាហ្វេសប៊ុកនិងដៃគូប្រកួតប្រជែងផ្នែកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ
សង្គមរបស់ខ្លួនបានពង្រឹងទស្សនៈរបស់អ្នកប្រើប្រាស់លើបញ្ហាសង្គមនិងនយោបាយ។
អ្នករិះគន់និយាយថាគេហទំព័រដូចជាហ្វេសប៊ុកនាំឱ្យមានទម្លាប់មើលងាយ។
លោក Zuckerberg បានលើកឡើងពីការស្រាវជ្រាវដែលបានលើកឡើងថាការអាន "ការប្រើប្រព័ន្ធ
អ៊ិនធឺណេតដោយអកម្ម" បានធ្វើឱ្យខូចខាតដល់សុខភាពខួរក្បាលរបស់ មនុស្សខណៈពេលដែល
ការទាក់ទងគ្នាទៅវិញទៅមកជាមួយមិត្តភក្តិគឺជារឿងវិជ្ជមាន។
យោងតាមលោក Adam Mosseri ដែលជាប្រធានផ្នែកចំណីថ្មីរបស់ហ្វេសប៊ុកការផ្លាស់ប្តូរមានន័យថា:
-ប្រកាសពីមិត្តភក្ដិនិងក្រុមគ្រួសារឥឡូវនេះទទួលបានភាពល្បីល្បាញថាវីដេអូព័ត៌មាននិងមាតិកា
ផ្សេងទៀតពីទំព័រហ្វេសប៊ុកផ្លូវការដូចជាក្រុមហ៊ុននិងអ្នកល្បីល្បាញ
-ចំនួនមតិយោបល់លើប្រកាសត្រូវបានរាប់ច្រើនជាងចំនួននៃការចូលចិត្ត
-ប្រៃសណីយ៍ដែលមនុស្សបានចំណាយពេលដើម្បីសរសេរយោបល់វែងឆ្ងាយត្រូវបានកំណត់អាទិភាព
លើអ្នកដែលមានយោបល់ខ្លី
-ខណៈពេលដែលព័ត៌មាននិងវីដេអូនៅតែបង្ហាញនៅក្នុង News Feed ចំនួននៃការចែករំលែកមិត្តភក្តិនឹងមានសារៈសំខាន់ជាងប្រជាប្រិយភាពទូទៅរបស់វា។
-ប្រភព Website Facbook
-ប្រែសម្រួលជាខេមរភាសាក្រៅផ្លូវការដោយ Global New
-ហាមលួចចម្លង ឬកែអត្ថបទរបស់គេហទំព័រ Global New យកទៅប្រើប្រាសដោយគ្មានការអនុញ្ញាត
__________________________________________________________________________
Facebook launches new Memories page building off its On this Day tool, with 'friendversaries,' monthly recaps, and posts you may have missed
•Facebook on Monday rolled out a new 'Memories' section for all users globally
•It lets users reminisce on old posts, moments and friends made on a certain day
•The tool builds on Facebook's 'On This Day' feature, launched a few years ago
•Includes controls so that users see more positive posts and not negative ones
By Annie Palmer For Dailymail.com
Published: 23:06 BST, 11 June 2018
Updated: 23:16 BST, 11 June 2018
Facebook has launched a new section on its website that lets users take a walk down memory lane.
Called 'Memories,' the tab is essentially an extension of the social media giant's 'On This Day' feature, which was rolled out a few years ago.
It lets users browse through old posts and other content posted on Facebook from years past. Memories rolls out for Facebook's desktop site and the app starting today, the firm said.
To access the new page, click on the 'On this day' tab on the left-hand side of Facebook's desktop site or on the bottom right of the mobile app.
The Memories page is broken down into several categories.
'On this Day' wil show 'content you know and love,' like past posts and major life events from a certain date.
'Friends Made on this Day' includes a list of friends users made on a certain day, along with video collages that 'celebrate your friendversaries.'
http://video.dailymail.co.uk/video/mol/2015/10/19/5849161849378785789/640x360_5849161849378785789.mp4
nother section called 'Recaps of Memories' shows seasonal or monthly recaps of memories, combined into a message or short video.
'Memories You May Have Missed' will show users any posts they may have missed from earlier in the week.
http://video.dailymail.co.uk/preview/mol/2017/12/15/2886526655948801257/636x382_MP4_2886526655948801257.mp4
HOW HAS FACEBOOK CHANGED THE WAY IT PRIORITIZES POSTS IN YOUR NEWS FEED?
Up until January, Facebook prioritized material that its algorithms thought people would engage with through comments, 'likes' or other ways of showing interest.
But 33-year-old founder Mark Zuckerberg said earlier this year that he wants to change the focus to help users have 'more meaningful social interactions.'
The move follows his resolution in 2018 to 'fix' the site.
It is also in response to criticism that Facebook and its social media competitors reinforce users' views on social and political issues.
Critics say sites like Facebook lead to addictive viewing habits.
Zuckerberg cited research that suggests reading 'passively' on social media was damaging for people's mental health, while interacting proactively with friends was positive.
According to Adam Mosseri, Facebook’s New Feed boss, the changes means:
Facebook says 90 million people use the 'On This Day' feature daily to 'reminisce' about things they've shared on Facebook.
What's more researchers from Facebook recently found that 'this kind of reflection can have a positive impact on people's mood and overall well-being.'
The researchers found that people were most interested in 'reminders of fun, interesting and important life moments.'
That's why Facebook says it worked to perfect the feature so that it shows mostly positive memories and fewer negative ones.
The company included controls in the Memories page to allow users to manage what content shows up there.
'We know that memories are deeply personal — and they’re not all positive,' Facebook product manager Oren Hod wrote in a blog post.
'We try to listen to feedback and design these features so that they’re thoughtful and offer people the right controls that are easy to access,'
'We work hard to ensure that we treat the content as part of each individual’s personal experience, and are thankful for the input people have shared with us over the past three years,' Hod added.
However, as one Twitter user pointed out, Facebook's Memories algorithm isn't entirely flawless yet.
Facebook's Memories feature is also another attempt by the site to focus on 'time well spent' on the site.
The firm recently conducted a study that found 'passive' browsing on the site may negatively impact users' happiness.
Other activities, like messaging with friends, were more likely to positively impact users' happiness.
The move comes as Facebook has also worked to prioritize posts from family and friends, instead of advertisements and videos, like it did previously.
•Posts from friends and family now get more prominence that video, news, and other content from formal Facebook pages, such as companies and celebrities
•The number of comments on a post count more than the number of Likes
•Posts where people have spend the time to write lengthy comments are prioritized over those with only short comments
•While, news and video still appear in News Feed, the number of friends sharing it will matter more than its overall popularity
No comments:
Post a Comment